środa, 5 września 2012

Kosmetyki na turniej M.A.C.

Witajcie!

wczoraj odwiedziłam sklep MAC i podpytałam ekspedientkę o kosmetyki, które poleciłaby tancerzom na turniej.






















 Nowa kolekcja Mac Office Hours


Niestety nie było tam zbyt wielu propozycji, ale udało mi się dowiedzieć, że zdarzają się osoby, które na występy kupują:
-podkład MAC Prolong Wear -mocno kryjący, trwały podkład. Słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii na jego temat
-bazę pod cienie do oczu PaintPot - dostępne w kilku odcieniach, sprawiają, że cienie dłużej trzymają się na powiece

Są to drogie kosmetyki, ale bardzo trwałe i niezwykle wydajne. Ja miałam już 2 pudry do twarzy tej firmy (StudioFix oraz Studio Careblend). Kosztowały ok.120zł, ale starczały zawsze na ok.5 miesięcy. Dla mnie to naprawdę dobry wybór.
Miałam też jedną szminkę (miała śmieszny, lekko fioletowy kolor). Kosztowała ok.60zł, starczyła na kilka lat i bardzo dobrze się trzymała. Nie zmieniła konsystencji ani zapachu.

Te kosmetyki można traktować bardziej jako inwestycję niż zwykły zakup dla wypróbowania. W sklepie można dostać próbkę - warto to zrobić, żeby dopasować kolor podkładu do koloru skóry.

Będę regularnie odwiedzać drogerie i zdawać relację z moich rozmów z konsultantkami ;)
Jeżeli zacznę kupować i testować te kosmetyki (być może na moim chłopaku i jego partnerce :) ) na pewno podzielę się wrażeniami. Pojawią się recenzje kosmetyków przetestowanych w turniejowym boju!

Pozdrawiam,
BallroomBallerina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz