czwartek, 13 września 2012

Baza pod makijaż

Witajcie!

dzisiaj krótki post o bazach pod makijaż. Odwiedziłam drogerię i przetestowałam na swojej skórze kilka produktów. Tak jak pisałam w poście o makijażu turniejowym baza pod makijaż sprawia, że wszystkie produkty później na nią nałożone dłużej trzymają się na twarzy. Poprawia także wygląd skóry, twarz staje się jedwabiście gładka, wyrównuje i trochę kryje niedoskonałości.

jedwabiście gładka skóra
Rzeczywiście kiedy nałożyłam odrobinę bazy na rękę poczułam jakby skóra była jak super gładki materiał. Bardzo fajne uczucie. Nigdy nie używałam takiej bazy pod makijaż, ale planuję kupić za jakiś czas jedną z opisanych niżej.


Baza Eveline Art Scenic - w Rossmanie kosztowała 22zł, 20ml, szklana buteleczka. Ma bardzo przyjemną konsystencję.

Baza Lirene - ok.29zł, trochę droższa niż Eveline i według mnie konsystencja nie była tak delikatna.

Oczywiście jak zawsze polecam zajrzeć na www.wizaz.pl do kategorii KWC. Tam jest najwięcej porównań i recencji wszystkich baz.

Wizażowy hit: Baza Hean. Nigdy o niej nie słyszałam ani nie widziałam tej marki w sklepach, ale z recenzji wydaje się to najlepszy kosmetyk. Poszukam, może będę w stanie Wam podpowiedzieć gdzie ją kupić.

Znalazłam również stronę, na której są kosmetyki do profesjonalnego makijażu. Bazy pod makijaż, które są opisane jako nieścierające się pod wpływem wody, potu i zapobiega ścieraniu się makijażu. Jedyny mankament to kupno produktu z zagranicznego sklepu, ale postaram się znaleźć miejsce gdzie można je kupić w Polsce.

Pozdrawiam,
BallroomBallerina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz