czwartek, 25 października 2012

Taniec - duże zainteresowanie mała podaż

Witam wszystkich!

Ostatnio przeglądając ile osób wchodzi na mojego bloga w poszukiwaniu informacji o tańcu doszłam do wniosku, że jest to bardzo trafiony temat. Taniec towarzyski został jakimś cudem pominięty na ogólnym "rynku" blogów w Polsce, a naprawdę jest o czym pisać!

  Taniec towarzyski w internecie jest jak opuszczone pole...



Przez małe zainteresowanie tematem większej liczby osób - taniec, co by nie mówić, jest elitarnym i drogim sportem - jest mało miejsc, z których można czerpać wiedzę potrzebną tancerzom. Większość osób, które wchodzą na mojego bloga to osoby, które szukają: 1.Makijażu na turniej 2.Gdzie kupić buty do tańca oraz 3.Yulia Zagoruychenko :)

Wszystkie dostępne na te tematy informacje są słabo dostępne. Tylko osoby, które są już w jakimś klubie tanecznym i trochę były "w towarzystwie" wiedzą co gdzie kupić, jakich kosmetyków użyć na turniej. Wiedza jest przekazywana z pokolenia na pokolenie - z klasy na klasę :) Innym źródłem są głównie zagraniczne strony.

Po tych skromnych przemyśleniach obiecuję mocniej zainteresować się tematem kosmetyków i butów do tańca dostępnych w Polsce. Mam już przygotowane trochę godnych polecenia stron internetowych, więc szykuje się kolejny przydatny post.

Jeżeli czyta to ktoś zainteresowany tańcem proszę o wstawianie propozycji tematów w komentarzach! Do odważnych świat należy, a dla tych mniej odważnych komentarze można zostawiać Anonimowo ;)

Pozdrawiam,
BallroomBallerina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz