czwartek, 23 sierpnia 2012

Sukienki do tańca

Dzisiaj post z kilkoma sukienkami, które bardzo mi się podobają. Muszę przyznać, że odkąd zaczęłam się interesować tańcem towarzyskim widziałam naprawdę dużo różnych strojów - niektóre z nich nasuwają wiele pytań o to czy autorka sukni widziała co projektuje?

Latin dance dress


Dlaczego połączenia kolorystyczne trawiastego zielonego z ciepłym pomarańczem wciąż królują na parkietach? Wiem, że uszycie naprawdę ładnej kreacji może być kosztowne, ale czy dobranie ładnych kolorów dopasowanych do charakteru tańca i samej tancerki jest takie trudne?

Kto doradza tancerzom? Gdzie można znaleźć naprawdę sprawdzoną krawcową?

Ciekawe jak będzie wyglądała moja pierwsza konfrontacja z krawcową, czy moje pomysły - zupełnego laika będą trafne?

http://www.youtube.com/watch?v=kwZPIXyTtQk&feature=related -piękna, zielona, cała z dużych cekinów. Bardzo elegancki krój a jednocześnie seksowne, wyeksponowane plecy i długie rozcięcie.

http://www.youtube.com/watch?v=bvhP5JD7MI4&feature=relmfu duży "ogon" z różowych falban i biała, kusa góra.

Latin dance dress

Stroje na zdjęciach pochodzą ze strony: http://www.ad-couture.com/
Z tego co widzę, wiele strojów Yulii z pokazów i innych świetnych tancerek pochodzi z tej strony.
Większość osób pewnie nie stać na takie stroje, ale pomysły jak najbardziej można "ściągnąć" :)

Jakie sukienki podobają się Wam najbradziej? Znacie jakieś dobre strony z pomysłami lub gotowymi projektami?

Pozdrawiam,
BB

p.s.kilka naprawdę fatalnych strojów wg.mnie:


strona skąd pochodzą zdjęcia

2 komentarze:

  1. różowa to jest wymiot :D
    hehehehe komiczne ujęcie, a halka... pierwsza klasa :D pani się chyba wybiera do łóżka, nie na parkiet :D
    Tylko kto chodzi spać w takich dziwnych rękawiczkach?? ;)

    czy w konkursach tanecznych dają minusowe punkty za brak gustu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak - przykładem z życia.
    Na jednym z moich turniejów widziałam dziewczynę w sukience do standardu w kolorze czerwono-zielonym. Niezbyt dobrze wyglądało to połączenie, jeszcze przy takim kroju.. Ale w efekcie cały czas się na nią patrzyłam. Przyciągała wzrok. I właśnie o to chodzi.
    Każdy ma inny sposób na przyciaganie uwagi. Jedna pomyśli " do błękitu pasuje srebrny, to taką sukienkę zrobię!" a druga " do błękitu pasuje srebrny, więc zrobię błękitno- czerwoną ".
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń