poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Gdzie kupić buty do tańca?

Witajcie,

Dzisiaj zastanawiałam się nad tym gdzie kupić buty do tańca dla bardzo początkującej osoby, która jeszcze nie wie czy ta inwestycja się opłaci. Chciałam zorientować się w cenach i wyglądzie butów. Czy wszystkie wyglądają tak samo czy można je zrobić na zamówienie? Najlepszym źródłem jest oczywiście internet. Spędziłam trochę czasu na przejrzeniu wujka googla i wyszukaniu ofert z polskich sklepów dostępnych w internecie.
Zapraszam na porównanie!


Akces model X-DP 3"  Klasyczny krój butów dla kobiet do łaciny www.stakato.pl





Podkreślę, że nigdy wcześniej nie kupowałam butów tanecznych i opisuje sklepy i ofertę z punktu widzenia zupełnie początkującej osoby. Jeżeli macie sprawdzone sklepy, w których obuwie jest dobrej jakości - piszcie o tym w komentarzach! :)

1. http://www.akces.biz/
Akces Dance, osobna marka butów, którą można kupić też w innych sklepach. Strona bardzo przystępna, łatwo się obsługuje i ma naprawdę duży wybór modeli. Dodatkowo do każdego modelu można dobrać wiele opcji dodatkowych - niektóre za dopłatą. Ceny butów do łaciny i standardu wahają się od 170zł do 300zł damskie. Męskie modele kosztują ok.200zł. Sklep jest wysyłkowy. Firma Akces sponsoruje też kilka par, widać aktywnie działa na rynku, ma dużo zaprzyjaźnionych sklepów. Ogólnie ciekawa oferta.

2. http://www.etiuda-online.pl/
oferuje akcesoria, ubrania i buty do różnych tańców. Znam z nich tylko Sansha (kiedyś miałam ich buty do jazzu). Niewielki wybór - w dniu recenzji mieli tylko 10 modeli butów do łaciny. Sklep poleciłabym do kupna strojów lub akcesoriów na trening.

3. http://stakato.pl/
ładna, prosta w obsłudze strona. Duży wybór modeli. Ceny wahają się od 185zł do 389zł. Kilka marek do wyboru, można również spersonalizować swoje buty - to bardzo fajna opcja dla osób na wyższym poziomie tanecznym i dla panien młodych :) buty są na gwarancji, można kupić buty przez internet jak też w sklepie w Katowicach. Jeżeli jakiegoś rozmiaru nie ma aktualnie w ofercie jest możliwość domówienia go. Są też do kupienia kamienie Svarowskiego.

4. http://dance-artis.pl/
oferuje tylko obuwie taneczne, całkiem duży wybór, ale osobiście modele mi się mało podobały. Dla mężczyzn bardzo ograniczona oferta. Ceny w granicach 170-250zł. Bez szału ;) Sklep wysyłkowy, prosta płatność przez system bankowy jak na allegro.

5. http://allfordance.pl/
dość znany sklep, na jednym z turniejów widziałam, że był sponsorem. Dużo akcesoriów do różnego rodzaju tańców. Buty taneczne: całkiem niezły wybór, ale jak dla mnie modele mało atrakcyjne. Ceny w okolicach 200zł. Zdarzają się przeceny!

6. http://www.danceshoestango.pl/
producent butów i sklep wysyłkowy w jednym. Duży wybór modeli, tym razem męskie buty zwróciły moją uwagę, są naprawdę ładne. Zamówienie można składać przez internet, telefon oraz kupić we Wrocławiu.

7. http://www.supadance.pl/
dość znana marka, jej buty są do kupienia chyba w każdej szkole tańca. Ich buty są dość drogie, ale nie wiem czy ma to przełożenie na jakość. Kroje bardzo klasyczne, oferują chyba jako jedni z niewielu buty do treningu dla kobiet. Oferują też buty ślubne, ale nie polecam... Sami zobaczcie:

 
Nie podejrzewałam tej firmy o takie coś ;)

8. Sklep na Allegro: użytkownik PHUSPORT2000. Oferuje buty taneczne, niewielki wybór, ale są w bardzo przystępnej cenie (marka Love for Dance). Ma też trochę tanich strojów na trening (ładne spódnice treningowe). Brak negatywnych opinii.
Na Allegro można też znaleźć trochę używanych butów tanecznych - są dobrych firm, sprzedawcy zazwyczaj oferują je w dobrym stanie. Chociaż jeżeli będą w tej samej cenie co nowe z innej firmy to ja wybrałabym nowe.

Pewnie nie przedstawiłam pełnej oferty z rynku butów tanecznych, ale mam nadzieję, że komuś przyda się takie porównanie.

Ja jeszcze mam czas na podjęcie decyzji co do zakupu butów - pewnie wybiorę się też na przegląd sklepów stacjonarnych w Warszawie. Wtedy też pojawi się recenzja!

Zachęcam też wszystkich, którzy odwiedzają mojego bloga do komentowania!

Pozdrawiam,
BallroomBallerina

12 komentarzy:

  1. To ja polecam ze swojej strony buty firmy Kozdra - sama tańczę w nich od kilku lat i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja najbardziej lubię Ecco :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O firmie Kozdra też już usłyszałam, podobno są jedne z lepszych i w rozsądnej cenie :)
    Podsyłam jeszcze link do poleconych mi przez mojego znajomego tancerza butów Grand Prix, podobno bardzo dobre:

    [www.allfordance.com/?lang=en]

    W Polsce dostępne w AllForDance (na polskiej stornie jest bardzo mało dostępnych modeli).

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma Akces przestała istnieć i na jej miejscu są dwie konkurencyjne: Akces 2 i Akces Dance, proponuję rozeznać się jeszcze w tej drugiej nie opisanej we wpisie czyli Akces 2 - www.akces2.com
    Ciekawym rozwiązaniem w tej firmie jest możliwość ozdobienia butów kryształkami Swarovskiego według wielu wzorów lub własnego pomysłu, nie dostępne w żadnej innej firmie, przynajmniej ja nie widziałam. A ceny w porównaniu z innymi firmami są naprawdę konkurencyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się przychylam do pierwszego wpisu i polecam stronę z butami firmy Kozdra - www.GaleriaTanca.pl
    Naprawdę dobre i ładne buty w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja polecam sklep Simisola.pl. W ofercie buty do tańca i niespotykane fasony na naszym krajowym rynku. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. www.dancestore.sklep.pl największy wybór butów firmy Sansha, polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że najlepsze buty do tańców latynoamerykańskich to AIDY , zdecydowanie nie akces, kozdra itd. są nie stabilne i mają twardą podszwę.. żadna tancerka na wysokim poziom nie tańczy w takich butach... a co do standardu to zdecydowanie supadance.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym poszukała tego typu obuwia w internecie. Sklepy internetowe z obuwiem np. https://butymodne.pl/ często posiadają rozbudowaną ofertę, w której można znaleźć poszukiwane buty. Poza tym w takich sklepach można też trafić na atrakcyjne promocje i wyprzedaże.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo chętnie zamawiam wszelkie obuwie z https://pl.aliexpress.com/category/322/shoes.html i jestem zdania, że jak najbardziej ono mi odpowiada. Nie dość, że jest ładne, cenę ma przystępną to jeszcze wysoką jakość wykonania. Czego chcieć więcej.

    OdpowiedzUsuń